مردی که از انجیر خشک برای پروستات استفاده کرد و تومور مغزی اش از بین رفت!

انجیر تازه حاوی مقداری کالری از قند طبیعی است، اما خوردن چند انجیر یک میان وعده معقول و کم کالری یا افزودنی به یک وعده غذایی است.

از سوی دیگر، کاربرد انجیر خشک برای پروستات بسیار مناسب است به این علت که سرشار از قند و کالری است، زیرا با خشک شدن میوه ها، قند غلیظ می شود.

انجیر همچنین حاوی مقادیر کمی از طیف گسترده ای از مواد مغذی است، اما به ویژه سرشار از مس و ویتامین B6 است.

مس یک ماده معدنی حیاتی است که در چندین فرآیند بدن، از جمله متابولیسم و تولید انرژی، و همچنین تشکیل سلول‌های خونی، بافت‌های همبند و انتقال‌دهنده‌های عصبی نقش دارد.

ویتامین B6 یک ویتامین کلیدی است که برای کمک به بدن در تجزیه پروتئین های غذایی و ایجاد پروتئین های جدید ضروری است.

همچنین نقش مهمی در سلامت مغز دارد.

انجیر

انجیر فواید بالقوه زیادی دارد، از جمله ارتقای سلامت دستگاه گوارش و قلب، همراه با کمک بالقوه به مدیریت سطح قند خون.

انجیر برای مدت طولانی به عنوان یک درمان خانگی یا یک درمان جایگزین برای مشکلات گوارشی مانند یبوست استفاده می شود.

آنها حاوی فیبر هستند که ممکن است با نرم کردن و افزایش حجم مدفوع، کاهش یبوست و خدمت به عنوان یک پری بیوتیک یا منبع غذایی برای باکتری های سالمی که روده شما را تشکیل می دهند، به سلامت دستگاه گوارش کمک کند.

در مطالعات حیوانی، عصاره یا خمیر میوه انجیر به سرعت حرکت غذا از طریق دستگاه گوارش، کاهش یبوست و بهبود علائم اختلالات گوارشی مانند کولیت اولسراتیو کمک کرد.

یک مطالعه بر روی 150 فرد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر همراه با یبوست (IBS-C) نشان داد که افرادی که حدود 4 انجیر خشک (45 گرم) را دو بار در روز مصرف کردند، در مقایسه با گروه شاهد، کاهش قابل توجهی در علائم از جمله درد، نفخ و یبوست داشتند.

علاوه بر این، یک مطالعه مشابه روی 80 نفر نشان داد که مصرف مکمل با حدود 10 اونس (300 گرم) خمیر میوه انجیر روزانه به مدت 8 هفته به طور قابل توجهی یبوست را در مقایسه با گروه کنترل کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.