جوراب نوزادی عروسکی تهیه شده از نوعی الیاف نوظهور

انتخاب یک جفت جوراب خوب برای والدین می تواند ساده ترین کار سخت باشد. ساده، بله، البته، هزاران گزینه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و آن فقط یک جوراب نوزادی عروسکی است.

چند فاکتور مهم را که باید در هنگام خرید جوراب کودک در نظر بگیرید (این فاکتورها برای جوراب بزرگسالان نیز اعمال می شود) را بررسی می کنیم.

هنگام انتخاب جوراب، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید محتوای فیبر است و متوجه خواهید شد که بیشتر جوراب ها از ترکیبی از الیاف مختلف ساخته شده اند.

هیچ جورابی از 100% پنبه یا هیچ الیاف دیگری ساخته نشده است زیرا شما نیاز به اسپندکس (الیاف الاستیک) یا لیکرا دارید تا جوراب ها کشیده شوند و به درستی جا بیفتند و  درک مزایا و معایب هر نوع فیبر به شما کمک می کند تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

پاهای ما حاوی تعداد زیادی غدد عرق هستند، در حالی که برای جوراب های بزرگسال بسیار مهم است که نه تنها رطوبت را جذب کنند، بلکه آن را از بین ببرند، اما برای جوراب های کودک اولویت ندارد.

جوراب نوزادی عروسکی

آنچه برای جوراب کودک مهم است، توانایی این ماده برای گرم نگه داشتن آن است، زیرا پاهای کودک نقش مهمی در تنظیم دمای بدن او دارند.

رایج ترین موادی که در بازار پیدا می کنید و این پارچه مقرون به صرفه ترین است و گرما را حفظ می کند و این یک فیبر طبیعی است که بیشتر والدین آن را ترجیح می دهند.

سعی کنید تعداد نخ های بیشتری را انتخاب کنید (درست مانند ملحفه تخت که صاف تر خواهد بود و در صورت امکان، به دنبال پنبه های ارگانیک باشید زیرا آنها بدون استفاده از کودهای شیمیایی یا آفت کش ها رشد می کنند که آسیب به طبیعت مادر را کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.