جوراب کالج ترک مانع از سقوط یک خانم شد

جوراب های ضد لغزش گاهی اوقات در تلاش برای جلوگیری از لغزش و پارگی علیرغم شواهد محدود از فواید استفاده می شوند و ما ادبیات فعلی در مورد خطرات، مزایا و اثرات جوراب کالج ترک را نقد می کنیم.

روش‌ها: یک بررسی سریع به دنبال دستورالعمل‌های گروه روش‌های بررسی سریع کاکرین انجام شد و برای گنجاندن، مطالعات نیاز به داشتن داده‌هایی در مورد مداخلات منفرد یا چند عاملی که از جوراب‌های غیر لغزنده در بیمارستان‌ها استفاده می‌کردند یا ایمنی، خطرات یا اثرات آنها در محیط آزمایشگاهی داشتند.

یافته‌ها: چهارده مقاله معیارهای ورود را داشتند و 9 نفر از جوراب های ضد لغزش به عنوان مداخله در بیمارستان ها استفاده کردند. سه نفر اثرات آنها را در محیط های آزمایشگاهی ارزیابی کردند و دو خطر گزارش شده در رابطه با انتقال باکتری.

اکثر مطالعاتی که از جوراب‌های بدون لغزش برای جلوگیری از سقوط بیمارستان استفاده می‌کردند، نتایج منفی یا مبهم داشتند و کیفیت روش نسبتاً پایینی داشتند، با خطر بالای سوگیری.

جوراب کالج ترک

دو مورد از آزمایش‌های آزمایشگاهی گزارش کردند که جوراب‌های کششی ایمن‌تر از راه رفتن با پای برهنه نیستند و مقاومت لغزشی مشابهی دارند.

مطالعات آزمایشگاهی خطر سوگیری کمی داشتند و نشان دادند که گاهی اوقات می توان باکتری را از جوراب به دست آورد.

نتیجه‌گیری: جوراب‌های بدون لغزش پتانسیل خطر کنترل عفونت را دارند که نیاز به مدیریت دقیق دارد و هیچ مدرک قوی یا قطعی دال بر جلوگیری از سقوط بیمارستان وجود نداشت.

چرا جوراب بپوشیم؟ به هر حال، جوراب ها دقیقاً قابل مشاهده ترین لباس نیستند و جوراب های ضخیم، جوراب های نازک، جوراب های نخی، جوراب های پشمی، جوراب های بلند، جوراب های کوتاه، جوراب های سرگرم کننده، جوراب های طبی، شما نام ببرید و یک جوراب برای آن وجود دارد و آنها همچنین هدایای عالی به خصوص برای کریسمس و تولدها می سازند.

پوشیدن جوراب مزایای زیادی دارد و این تا حد زیادی به نوع موادی که جوراب از آن ساخته شده است بستگی دارد و خواه پنبه، نایلون، ابریشم یا پشم باشد، انتخاب جوراب مناسب کمک می کند تا از فواید شگفت انگیز پا بهره مند شوید.

این فواید شامل جلوگیری از بو و محافظت در برابر برخی بیماری ها، ایجاد بالشتک و نرمی بیشتر، نرم و گرم نگه داشتن پاها و ایجاد تفاوت در الگوی خواب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.