جوراب نانو ضد بو می تواند ساعات طولانی خوشبو بماند

اگر مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً زیاد به این فکر نمی کنید که چه نوع جوراب نانو ضد بو در رختخواب می پوشید و اما اگر به دنبال گزینه ای راحت و قابل تنفس هستید که پاهای شما را عرق نمی کند، بهتر است جوراب های نانو را در نظر بگیرید و جوراب های نانو از ماده ای ساخته می شوند که تنها کسری از ضخامت موی انسان است.

آنها به قدری نازک و سبک هستند که به سختی می توانید آنها را روی پاهای خود احساس کنید و با این حال، با وجود نازکی آنها، آنها به طرز شگفت آوری قوی و بادوام هستند.

علاوه بر این، جوراب‌های نانو قابلیت تنفس دارند، بنابراین پاهای شما را عرق نمی‌کنند و از آنجایی که آنها بسیار سبک هستند، شما را سنگین نمی کنند یا احساس گرما و ناراحتی در شما ایجاد نمی کنند.

بنابراین اگر به دنبال یک جوراب راحت و قابل تنفس برای پوشیدن در رختخواب هستید، جوراب‌های نانو گزینه‌ای عالی هستند.

جوراب‌های فشاری مدرج فشار بیشتری را به مچ پا وارد می‌کنند و در حالی که جوراب‌ها به سمت بالا حرکت می‌کنند، فشار را کاهش می‌دهند و بزرگترین مزیت فشرده سازی مدرج در حالت ایستاده یا نشستن احساس می شود و قبل از اعمال فشار روی پاهای خود در طول شب، با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که ایمن هستید.

جوراب نانو ضد بو

پوشیدن جوراب های فشرده در هر زمانی از روز، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، ایمن هستند و اگر زخم های وریدی یا سایر ساییدگی ها دارید، به خصوص باید جوراب تمیز بپوشید.

جوراب های فشاری اغلب توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در طول شیفت های طولانی برای کمک به خستگی پا، رگ های عنکبوتی و رگ های واریسی پوشیده می شوند و جوراب ها ممکن است به شما در جلوگیری از لخته شدن خون، دردهای عضلانی و ادم در طول پرواز کمک کنند.

جوراب ها و جوراب های فشرده اگر یک شبه آن ها را نپوشید باعث خستگی شما نمی شوند و هنگامی که فرد در حالت افقی دراز می کشد، مایعات از پاها به سمت گردن جابجا می شود و باعث اختلال در خواب می شود و هنگامی که در طول روز پوشیده می‌شود، جوراب‌های فشاری درجه‌بندی علائم را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهند.

جوراب های Comrad راه ایده آلی برای افزایش زمان تمرین و اعمال فشرده سازی مورد نیاز شما هستند و وقتی برای گفتن شب بخیر آماده شدید، به سادگی جوراب خود را بردارید و استراحت کنید.