کیف مکرومه مدل صدفی بازیگر مشهور با قیمت گزافی فروخته شد

بازیگر مشهور هنگامی که تصمیم گرفت تا کیف مکرومه مدل صدفی خود را برای کمک به خیریه به فروش بگذارد شاید خودش هم فکرش را نمی کرد که این کیف با این قیمت به فروش خواهد رسید، در این مطلب نکاتی را در مورد کیف مکرومه برایتان خواهیم گفت.

حقایقی جالب در مورد کیف
اغلب یک کیف را به دلیل زیبا، کاربردی و یا هر دو خریداری کنید، شما کیف مکرومه را در همه جا با خود حمل می کنید زیرا در هنگام ذخیره اقلام مهم پشتیبانی شماست اما آیا این حقایق را در مورد کیف می دانستید؟

فقط از قرن نوزدهم کیف دستی وجود دارد، در روزهای قبل زنان جعبه هایی به شکل زنجیر به گردن خود می بستند.

یک زن حدود 76 روز از عمر خود را صرف جستجو در کیف دستی خود می کند، به طور متوسط 15 کالای مختلف در کیف وجود دارد.

کیف‌های مکرومه در حال حاضر بسیار شیک هستند و در بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر برای فروش قرار دارند، بیشتر کیف‌های مکرومه فقط با استفاده از گره‌های اصلی مکرومه که در الگوهای مختلف استفاده می‌شوند طراحی می‌شوند که یادگیری این گره های اولیه بسیار آسان است و برای تسلط بر آن فقط به کمی تمرین نیاز دارد.

در ادامه مقاله نکاتی را در مورد نگهداری از کیف مکرومه برایتان خواهیم گفت.

کیف‌های مکرومه معمولاً دارای یک لایه مواد هستند که به داخل لایه ماکرامه متصل می‌شوند تا از ریزش سکه‌ها جلوگیری کند و ظاهر یکنواخت‌تری ایجاد کند.

برای شستن کیف مکرومه از مواد شوینده ملایم و بدون سفید کننده استفاده کنید، شما همچنین می توانید مایع خود را ایجاد کنید.

آنچه شما نیاز دارید صابون ظرفشویی ملایم، جوش شیرین و آب ولرم است، به سادگی صابون ظرفشویی ملایم و جوش شیرین را به آب ولرم خود اضافه کنید تا کاملا حل شود.

هنگام خشک کردن کیف خود را از نور خورشید دور نگه دارید، این کار برای این است که مطمئن شوید اقلام شما تغییر رنگ نمی دهند، کیف خود را در یک منطقه تهویه شده خشک آویزان کنید و بگذارید در هوا خشک شوند.

برای فصل تابستان می توانید به مدل صدفی کیف مکرومه اعتماد کنید، ظاهر این مدل کیف و طراحی اصلی آن را دوست خواهید داشت.

 این مدل کیف مکرومه سبک و انعطاف پذیر است. شما قادر خواهید بود تمام وسایل ضروری خود را مانند تلفن، کیف پول و کلیدهای خود در آن ایمن نگه دارید. این کیف با زیپ بسته می شود و می توان آن را در دست، ضربدری یا زیر بازو حمل کرد.

این کیف مکرومه را با ترکیب آن با یک لباس ساده و غیر رسمی، اکسسوری ستاره لباس خود کنید.