پیراهن گلدوزی شده با امضای فوتبالیست مطرح

مانند هر گلدوزی، مهم است که پیراهن گلدوزی شده خود را به خوبی شروع و به پایان برسانید، به خصوص به این دلیل که نمی خواهید در هنگام شستن، دوختی از بین برود و گره زدن می تواند منجر به کشیده شدن پارچه کشسان و تغییر شکل طرح شود. بافندگی ایمن در انتهای آن باعث می شود گلدوزی شما زیبا به نظر برسد.

مثل همیشه بدوزید، اما مراقب باشید که بخیه ها را خیلی محکم نکشید و تثبیت کننده به جلوگیری از این امر کمک می کند، اما نباید تنها به آن تکیه کنید و اگر از تثبیت کننده ای استفاده می کنید که به سه راهی چسبانده اید، با بریدن نخ و بیرون کشیدن بخیه ها، بخیه های بست را بردارید و برای تثبیت کننده های پارگی، مواد را در امتداد لبه ها، درست تا گلدوزی پاره کنید و سپس قطعات را از داخل طرح گلدوزی شده پاره کرده و جدا کنید و مراقب باشید که بخیه ها به هم نریزد.

پیراهن گلدوزی شده

فقط گلدوزی – اینها ماشین های تخصصی هستند که فقط می توانند گلدوزی ماشینی انجام دهند و نمی توانند خطوط مستقیم یا بخیه های دیگر را بدوزند و تولید کنندگان مختلف ماشین های گلدوزی از جمله Brother، Viking، Bernina، Baby Lock وجود دارد و هر سازنده دارای طیف وسیعی از ماشین آلات مختلف است و هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

ما پیوندی به ماشین‌های گلدوزی موجود در آمازون در زیر داریم، اما این ماشین‌های ارزان قیمت هستند و ممکن است برای همه مناسب نباشند و اما اینها می توانند ایده هایی در مورد ویژگی ها و قیمت به شما بدهند و دستگاه های گران قیمت فقط از طریق نمایندگی ها به فروش می رسند.

یکی از موارد مهم که باید در نظر بگیرید اندازه حلقه است. هر دستگاه حلقه‌های خاصی دارد که می‌تواند از عهده آن برآید و نمی‌توانید در آینده آن را به حلقه‌های بزرگ‌تر ارتقا دهید. بنابراین، اگر دستگاهی را خریداری کنید که دارای بزرگترین حلقه 5 اینچ در 7 باشد، بعداً نمی توانید حلقه بزرگتر خریداری کنید.