پودر آویشن کوهی توانست جان یک کودک را نجات بخشد

دقت نمایید که یکی از بهترین مواد غذایی پودر آویشن کوهی بوده است که به مبارزه با سرطان، درمان التهاب، تقویت ایمنی، درمان دیسپراکسی و بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک کند و آنها همچنین به راحتی در رژیم غذایی گنجانده می شوند.

فواید آویشن به سرعت در حال محبوب شدن هستند و این سبزیجات داخل یخچال یا کابینت آشپزخانه شما می توانند بر سلامت کلی شما تأثیر مثبت بگذارند.

با این حال، مصرف بیش از حد آویشن ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند و این پست در مورد بسیاری از فواید سلامتی آویشن و نحوه لذت بردن از آنها صحبت می کند.

در این مقاله

آویشن چیست؟
تاریخچه آویشن چیست؟
آویشن در مقابل پونه کوهی – تفاوت چیست؟
مشخصات تغذیه ای آویشن چیست؟
فواید آویشن چیست؟
نکاتی برای استفاده از آویشن وجود دارد؟
نحوه انتخاب و نگهداری آویشن
نکاتی در مورد آشپزی با آویشن دارید؟
آیا دستور العمل های محبوب آویشن وجود دارد؟
حقایق جالبی در مورد آویشن دارید؟
آویشن تازه را از کجا بخریم
اینفوگرافیک: مشخصات غذایی و فواید آویشن
سوالات متداول
آویشن چیست؟
گیاه آویشن در حال رشد در گلدان ذخیره کنید
پودر آویشن کوهی

آویشن با نام علمی Thymus vulgaris از خانواده نعناعیان است و از بستگان جنس پونه کوهی Origanum است و یک چاشنی محبوب، ممکن است تعجب کنید که “آویشن یک گیاه یا ادویه است؟” این گیاه همیشه سبز است و برای مصارف دارویی، آشپزی و زینتی استفاده می شود.

آویشن در فرانسوی “thym”، در آلمانی “thymian”، در اسپانیایی “tomillo” و در اندونزی “timi” نامیده می شود، آویشن معمولاً به صورت شاخه اندازه گیری می شود – یک شاخه آویشن ممکن است وقتی پوست کنده شود نصف قاشق غذاخوری برگ به شما بدهد.

البته این باز هم به اندازه ساقه ها بستگی دارد و کلمه آویشن از کلمه یونانی Thumus به معنای شجاعت گرفته شده است که از زمان های قدیم آویشن با شجاعت همراه بوده و حتی به عنوان یک ضد افسردگی طبیعی استفاده می شود.