پخت کیک هویج و دارچین رولی و پف دار

نکاتی برای درست کردن بهترین رول دارچین کیک هویج

هویج های تازه رنده شده را با یک پارچه پنیر یا حوله کاغذی یا اموزش اسکاج جدید بچرخانید. این کار از چسبندگی خمیر شما برای باز شدن جلوگیری می کند!
روی خمیر زیاد کار نکنید! آن را آنقدر ورز دهید که حالت ارتجاعی پیدا کند و به راحتی قابل جابجایی باشد.

خمیر خود را با تست انگشت تست کنید! زمانی که فکر می کنید به اندازه کافی آرد اضافه کرده اید، خمیر را با نوک انگشت خود بکوبید. زمانی که احساس چسبندگی کرد آماده است اما هیچ لباس مجلسی اثری روی انگشت شما باقی نمی گذارد.

از یک خط کش استفاده کنید تا مطمئن شوید که خمیر شما به اندازه مناسب (14 در 18 اینچ) باز شده و به قطعات یکنواخت بریده شده است.
برای بریدن راحت هر رول دارچین به جای چاقو از نخ دندان استفاده کنید در کنار گربه پرشین خود. قبل از برش چوب رول دارچین را علامت بزنید تا مطمئن شوید که رول های دارچینی شما هم اندازه هستند. این به پخت یکنواخت‌تر آنها کمک می‌کند.

رول های دارچینی را در یک قالب مستطیلی چرب شده بپزید اجازه دهید رول های دارچین حدود 10-20 دقیقه خنک شوند، سپس فراستینگ را اضافه کنید. این به آن اجازه می دهد تا کاملاً روی رول های دارچینی شما ذوب شود.

رول‌های دارچینی یا رول‌های دارچینی که از قبل درست شده‌اند را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید تا تازه بمانند.

اگر می خواهید این رول های دارچینی کیک هویج را زودتر درست کنید، مهمان من باشید! من تماماً به دنبال کار کردن و آسان کردن زندگی هستم.

این دستور غذا را می توان عصر قبل درست کرد و سپس صبح روز بعد پخت.

می توانید این رول های کیک هویج و دارچین با پف زیاد را بعد از برش در قالب چرب شده یا آستر شده در یخچال قرار دهید. سینی رول دارچینی را محکم با پلاستیک بپوشانید و مطمئن شوید که مهر و موم آن هوا بسته باشد.

 

  • منابع:
  1. Carrot Cake Cinnamon Rolls – Chelsweets
  • تبلیغات:
  1. برای موفقیت در زندگی باید مسیر درستی را انتخاب کنید
  2. سیب سبز در زندگی روزانه چه جایگاهی دارد؟
  3. استفاده از چوب به عنوان مصالح ساختمانی
  4. 23 کتاب جامع که درباره ی افزایش ثروت و دارایی در آن نوشته شده است!