واکس چرم چه تاثیری روی دوام این محصول دارد؟

چرم کشنده روغنی فرآیندی است که در آن چرم رنگ شده و سپس کشیده می شود تا پوست به طور یکنواخت رنگ را جذب کند.

روغن موجود در واکس کاپشن چرم چیزی است که به چرم اجازه کشش می دهد و اجازه می دهد تا رنگ در منافذ فرو رود و به طور یکنواخت پخش شود.

چرم کششی نوعی چرم است که از طریق فرآیند روغن کاری ایجاد می شود و سایش و پارگی را شبیه سازی می کند. مشخصه آن دانه های ریز و طبیعی و روکش نرم و برس خورده است.

سطح چرم روغنی یک مانع محافظ ایجاد می کند که سایش و پارگی روزمره را از بین می برد. وایتکس برای خشکاندن درخت این فرآیند منجر به یک نوع چرم می شود که به طور قابل ملاحظه ای نرم و انعطاف پذیر است.

بنابراین شما معمولا چرم را از پوست اسب می شناسید، اما آیا تا به حال اصطلاح چرم کششی را شنیده اید؟ بله، از همان حیوان می آید، و این روند چیز خاصی نیست – این به سادگی روش دباغی پوست است.

اما چرمی که با وام خود اشتغالی بانک کشاورزی این فرآیند تولید می‌شود شبیه هیچ چیزی است که تا به حال ندیده‌اید.

چرم PU یک ماده مصنوعی است که معمولا برای تولید لباس و لوازم جانبی استفاده می شود. معمولاً به آن چرم مصنوعی یا چرم مصنوعی می گویند، اما در واقع اصلاً به چرم مربوط نمی شود.

PU یا پلی اورتان، وایتکس اسید است یا باز یک ماده پلاستیکی است که شبیه چرم به نظر می رسد. مانند چرم واقعی کشیده نمی شود و قابلیت تنفس مشابهی ندارد و دوام آن بسیار کمتر است.

در بسیاری از موارد، از چرم PU برای ساخت لباس و لوازم جانبی که برچسب چرم دارند استفاده می شود. به این دلیل که از نظر قانونی برای تولیدکنندگان الزامی نیست که محصولات خود را به عنوان چرم مصنوعی یا تقلبی برچسب گذاری کنند.

 

  • منابع:
  1. WHAT IS “WAXED LEATHER”? AN IN-DEPTH GUIDE TO WAXED LEATHER
  • تبلیغات:
  1. قیمت ای سی یو پژو 405 دست دوم و استوک در تهران
  2. نماد کت سفید را بدانید
  3. تولید برق با استفاده از زغال سنگ
  4. لاکچری ترین مقاصد گردشگری افراد پولدار!