مهمترین نکته برای انتخاب لباس بافتنی نوزادی چیست؟

اگر قرار است بچه دار بشی این نوزاد با ارزش ترین هدیه ای است که تا به حال دریافت می کنید. نمی توانید منتظر بمانید تا لانه سازی کنید و اولین لباس را بچینید و بهترین قطعات را برای اولین کمد لباس این زندگی جدید جمع کنید.

هنگام خرید لباس کودک، باید مطمئن شوید که کودک شما در لباس راحت و ایمن خواهد بود. شما همچنین می خواهید که کودک در هر لباسی که او را می پوشید تمام استایل و راحتی حتی هنگام طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه را داشته باشد.

با وجود مدل‌ها، مارک‌ها و پارچه‌های بسیار زیاد لباس‌های کودک در بازار، انتخاب لباس مناسب برای نوزاد پسر یا دختر خود بسیار دشوار است.

شما شروع می کنید به دنبال مشاوره (قهوه برای لاغری شکم و پهلو) از والدین، همسر، همسایه ها، دوستان دانشگاهی و شخصی که در دفتر OBGYN کنار شما نشسته است.

سپس با حجم بیش از حد اطلاعات و شاید توصیه‌های متناقض مواجه می‌شوید، در نهایت به سادگی – سردرگم‌تر از زمانی که برای اولین بار شروع کرده‌اید، می‌شوید.

برای اینکه این خرید لباس کودک لذت بخش تر شود، ما 6 عامل مهم شومیز یقه کراواتی را که باید در هنگام خرید لباس کودک در نظر بگیرید را فهرست کرده ایم.

امیدواریم به شما کمک کنیم تا تصمیمی هوشمندانه و آگاهانه برای ایجاد اولین کمد لباس کپسولی کودک برای این موجود کوچک بگیرید که عشق زندگی شما خواهد بود.

پارچه

تصور کنید یک نوزاد کوچک و بامزه به خانواده شما پیوسته است. اولین واکنش شما این است که می خواهید دختر یا پسر گرانبهای خود را اندازه لباس بافتنی نوزاد، مد روز، روشن، و گاهی گران قیمت بپوشانید تا تمام حجم بیش از حد ناز را تکمیل کنید.

با این حال، مواقعی وجود دارد که این لباس‌های زیبا قیمتی غیر از پول دارند، برخی از نوزادان شروع به راش و سایر تحریکات پوستی می‌کنند. خیلی وقت ها پارچه لباس مقصر است.

 

  • منابع:
  1. 6 Most Important Factors to Consider When Buying Baby Clothes
  • تبلیغات:
  1. شکر در لیست اول کتاب گینس
  2. تولید انواع جوراب براساس ساختار پارچه ای!
  3. جاروبرقی که می تواند هوا را تصفیه کند!
  4. سبزیجات چلیپایی فواید با سلامتی و خواص ضد سرطانی