لامپ چراغ ترمز 207 موجب عدم آسیب یک خودرو شد

چراغ‌های جلوی خودرو که به عنوان چراغ‌های جلوی خودرو نیز شناخته می‌شوند، لامپ چراغ ترمز 207 در روز، به عنوان چشم‌های خودرو، نه تنها به تصویر خارجی صاحب خودرو مربوط می‌شوند، بلکه ارتباط نزدیکی با رانندگی ایمن در رانندگی در شب یا شرایط بد آب و هوا دارند و استفاده و نگهداری از چراغ ها قابل چشم پوشی نیست.

اولین چراغ های جلوی جهان نفت سوز بودند و در ابتدا ماشین مجهز به لامپ بخار بود و از آنجایی که پایداری چراغ های الکتریکی اولیه خوب نیست و روشنایی آن به خوبی لامپ های بخار نیست، لامپ های بخار با نفت سفید به عنوان منبع اصلی انرژی بهترین انتخاب برای روشنایی خودرو هستند، اما کاستی های لامپ های بخار نیز بسیار است.

لامپ چراغ ترمز 207

با توسعه فناوری، پایداری لامپ الکتریکی تا حد معینی حل شده است، می توان آن را در هر زمان روشن کرد، هیچ تاخیری وجود ندارد و می توان از گروه های نور متعدد برای تحقق عملکرد سوئیچینگ نور دور و نزدیک استفاده کرد و که این جمله را کاملاً به معنای “زیبای خود را روشن کنید!” اما چراغ برق در این زمان همچنان یک لامپ رشته ای است که بازده نوری پایین و عمر کوتاهی دارد و نیاز به بهبود بیشتری دارد.

در نهایت، یک نسخه ارتقا یافته از لامپ رشته ای – دنگ دنگ دنگ دنگ ~ چراغ های هالوژن ظاهر شد و لامپ هالوژن با یک گاز هالوژن مانند ید یا برم در لامپ رشته ای اصلی پر شده است که نه تنها عمر فیلامنت را تا حد زیادی افزایش می دهد، بلکه بیش از 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و تا به امروز، لامپ های هالوژن هنوز در اکثر خودروهای خانوادگی اقتصادی استفاده می شود.

تا دهه 1990، یک شرکت بزرگ رهبری را در پیوند موفقیت آمیز لامپ های زنون به روشنایی خودرو بر عهده گرفت و لامپ های زنون را راه اندازی کرد.