ساعت دیجیتال دیواری بزرگ که امکان صرفه جویی در زمان را به شما میدهد!

پیکربندی ساعت دیجیتال دیواری بزرگ را می توان به راحتی انجام داد.

ساعت دیواری دیجیتال اترنت NTP را می توان از یک جلسه شبکه راه دور پیکربندی کرد. از هر رایانه شخصی در شبکه خود، به دستگاه وارد شوید. سپس می توان آنها را با استفاده از چند دستور ساده پیکربندی کرد.

این ساعت‌های اترنت زمان دقیقی را که از سرور NTP یا SNTP بدست می‌آورند، نمایش می‌دهند.

سرور NTP یا SNTP می تواند مبتنی بر اینترانت یا مبتنی بر اینترنت باشد. با ارائه ساعت دیجیتال با آدرس IP سرور NTP، زمان خود را همگام می کند.

ساعت دیواری دیجیتال را می توان در یک یا دو فرمت نمایشی با واحدهای چهار یا شش رقمی ارائه کرد. یک دستگاه چهار رقمی فقط ساعت و دقیقه را نمایش می دهد.

یک دستگاه شش رقمی ساعت، دقیقه و ثانیه را نمایش می دهد. ساعت های دیجیتال اترنت NTP را می توان با استفاده از دستورات برای صرفه جویی در تابستان اتحادیه اروپا پیکربندی کرد.

ساعت

ساعت دیواری دیجیتال LED با فرمت های چهار یا شش رقمی عرضه می شود. واحدهای ساعت LED چهار رقمی ساعت و دقیقه را نمایش می دهند.

واحدهای شش رقمی ساعت، دقیقه و ثانیه را نمایش می دهند. هر دو واحد ساعت LED دارای ارقام LED با ارتفاع 4 اینچ هستند. این اعداد حتی از فاصله 50 متری به راحتی قابل خواندن هستند.

این ساعت ها از PoE استفاده می کنند که Power over Ethernet است. نصب دستگاه های شبکه را ساده می کند. این دستگاه برق خود را از کابل شبکه CAT5 می گیرد.

بنابراین لزوم وجود پریز برق در محل قرارگیری ساعت های دیواری دیجیتال مرتفع می شود.

وقتی بخش شبکه شما PoE فعال است، کافی است ساعت دیجیتال را به شبکه خود وصل کنید که به طور خودکار روشن می شود.

در صورتی که شبکه شما PoE فعال نباشد، به یک مبدل میانی کم هزینه نیاز است که چیزی جز یک منبع تغذیه کوچک نیست.

این ساعت‌های دیواری دیجیتال دارای گزینه‌های نصب مختلفی هستند. آنها معمولاً با دو بریدگی سوراخ کلید در پانل عقب ارائه می شوند تا به راحتی به دیوار نصب شوند.

گاهی اوقات، بسته به سازنده، آنها با یک کیت نصب ساعت دیواری دیجیتال عرضه می شوند که با استفاده از آن می توان یک یا دو ساعت را از سقف آویزان کرد یا می توانید آنها را روی دیوار نصب کنید.