روش های تولید گل رز سیاه

بسیاری از باغبانان کاشت رز سیاه را در گلخانه ای پیشنهاد می کنند که شرایط بهینه را برای گل فراهم می کند. گلخانه به کشت‌دهنده اجازه می‌دهد تا نور و دمای ایده‌آل را برای شکوفه دادن رز مشکی در تیره‌ترین رنگی که می‌تواند حفظ کند. می توانید دما را آزمایش کنید. این ممکن است تفاوت ایجاد کند!

در آینده، ممکن است بتوانید به طور طبیعی یک رز سیاه خالص پرورش دهید، زیرا مهندسان ژنتیک در حال کار بر روی راهی برای رشد آن هستند. هنگامی که این امر محقق شود، رز سیاه و لباس بلوچی ممکن است شاهد رونق محبوبیت باشد.

اگر وقت ندارید یک رز سیاه بسازید، رزهای سیاه Venus ET Fleur را ببینید! آنها شگفت انگیز به نظر می رسند، افزودنی منحصر به فرد به دکوراسیون خانه شما هستند و می توانند در میان رنگ های خنثی تر برجسته شوند. گل رز سیاه همچنین هدایای پیچیده ای را در زمینه مناسب می سازد.

تاریخچه رز سیاه

در تمدن های باستانی، مانند یونان باستان و روم باستان، رز سیاه در کنار رب انار نماد قدرت و قدرت بود. از آن زمان، این نماد به یک نماد محبوب در داستان تبدیل شده است.

رز سیاه پس از کمی از بین رفتن، در دوره ویکتوریا از طریق زبان گل ها دوباره ظاهر شد و در ادبیات گوتیک و ماکابر بسیار محبوب بود.

زبان گل، که در غیر این صورت به عنوان فلوریوگرافی شناخته می شود، راهی برای برقراری ارتباط از طریق گل ها با پیام های مختلف است، بنابراین افراد می توانند با پیام های رمزگذاری شده به جای کلامی با یکدیگر صحبت کنند.

این در دوران ویکتوریا آغاز شد و مدت ها بعد ادامه یافت. در حالی که در جامعه مدرن محو شده است، هنوز در بسیاری از آثار تخیلی مانند بازی های ویدیویی، فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و رنگ موی لاکچری ریشه دوانده است.

گل رز سیاه در طول اعصار در ادبیات و فرهنگ پاپ به عنوان نمادی مورد استفاده قرار گرفته است، معمولاً برای نشان دادن یک عشق غم انگیز یا خطر.

به عنوان مثال، یک گل رز سیاه در فیلم American Horror Story: Murder House ظاهر شد، زمانی که تیت یک رز سیاه به ویولت داد تا پیش‌بینی تراژدی آینده مربوط به عاشقانه آنها باشد.

 

  • منابع:
  1. The Black Rose: History, Meaning, and Symbolism
  • تبلیغات:
  1. راه های طلایی و شگفت انگیز برای کسب درآمد میلیونی در منزل!
  2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  3. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  4. خوردن کیک در کافی شاپ ها ممنوع اعلام شد