رشد گل سانسوریا دور زرد در 1000 هکتار کویر

گیاهان مار، تصفیه کننده هوای توصیه شده توسط ناسا، یکی از بهترین ها هستند و گل سانسوریا دور زرد هوا را از مواد سمی، به ویژه بنزن، فرمالدئید، زایلن و تری کلرواتیلن پاک می کنند و ضمن اینکه هوا را تمیز می کند، رطوبت و اکسیژن بالایی نیز به اتاق می دهد و این خواص گیاهان مار، محیط اطراف را تمیز و با طراوت نگه می دارد.

2. دکوراسیون منزل:
راه‌هایی برای تزیین خانه با گیاهان وجود دارد، اما با گیاهان مار راه‌هایی بسیار زیاد است و برگ های معمارانه و بلند شکل گیاه مار آن را برای گوشه های خانه و محل کار عالی می کند و انواع مختلفی از گیاهان مار وجود دارد و موارد کوچکتر مانند لانه های استوانه ای یا پرنده برای میز اداری یا مناطق تاریک خانه مناسب هستند.

3. مقاوم به خشکی:
گیاهان مار به آب بسیار کمتری نیاز دارند و آبیاری بیش از حد عامل اصلی مرگ آن است و این گیاه حتی در تابستان ها مقاوم به خشکی است و گیاهان مار برای داشتن ایده آل هستند، حتی اگر با کمبود آب مواجه هستید یا در اداراتی که آبیاری منظم ممکن است دشوار باشد.

4. در محدوده وسیعی از شرایط مرطوب رشد می کند:
گیاهان مار می توانند در طیف وسیعی از شرایط مرطوب رشد کنند و آنها در آب و هوای مرطوب مانند حمام و آب و هوای خشک تر در دفتر کار خوبی دارند و هنگامی که در یک محیط مرطوب قرار می گیرد، بدون آب و دارای زهکشی اضافی برای کاهش آب راکد است و در مناطق خشک، آبیاری عمیق و بیشتر اما فقط در فاصله زمانی بین خشک شدن خاک انجام شود.

گل سانسوریا دور زرد

5. تکثیر آسان:
تکثیر هر گونه گیاه مار آسان است و دو راه برای تکثیر این گیاه وجود دارد: برش برگ / برش ریزوم که ریزوم ها را تا حد امکان نزدیک به ساقه برش دهید و آنها را در یک ظرف شیشه ای با آب بگذارید تا ریشه های بزرگتری داشته باشند و سپس در گلدانی با زهکشی خوب بکارید و به همین ترتیب، می توانید قلمه را در شیشه شیشه ای قرار دهید تا ریشه ها رشد کند و سپس آن را بکارید یا برگ را مستقیماً در گلدان بکارید.