دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی که 20 نوع نوشیدنی می سازد

آب داغ روی قهوه آسیاب شده ریخته می شود و در آنجا طعم و روغن دانه ها را جذب می کند و سپس به تدریج از طریق یک فیلتر به داخل لیوان یا ظرف زیر می چکد و به همین سادگی و یک گزینه ممتاز برای هر کسی که دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی را ترجیح می‌دهد، دستگاه Nespresso Vertuo است.

این توانایی را دارد که حجم بیشتری از قهوه را با کافئین کمتر درست کند و از فرآیند دم کردن مشابهی برای چکاندن قهوه به نام سانتریفیوژ استفاده می کند و مزیت اضافه شده این دستگاه این است که می تواند برای مواقعی که به نوشیدنی قوی تری نیاز دارید نیز اسپرسو درست کند.

قهوه سازهای اسپرسو از آسیاب ریز و پودر مانند قهوه استفاده می کنند در حالی که قهوه سازها از آسیاب درشت و غلیظ استفاده می کنند.

دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی
آسیاب ریزتر قهوه اسپرسو به این معنی است که دستگاه اسپرسوساز در عرض حدود 30 ثانیه دم کرده و می ریزد و در مقابل، آسیاب درشت‌تر قهوه قطره‌ای به این معنی است که ممکن است مجبور شوید تا ده دقیقه زمان دم بکشید.

یک دستگاه اسپرسوساز از فشار بالا استفاده می کند تا آب را در عرض چند ثانیه وارد قهوه کند و قهوه سازها برای کشیدن تدریجی آب از طریق فیلترها به نیروی جاذبه متکی هستند.

قهوه ساز به دلیل عملکرد ساده و امکانات محدود تقریباً همیشه گزینه ارزان تری است و اما اگر قهوه ای به سبک باریستا است که به دنبال آن هستید، ارزش سرمایه گذاری روی یک دستگاه اسپرسوساز با کیفیت را دارد.

محتوای کافئین
قهوه سازها بین 95 تا 165 میلی گرم کافئین در هر فنجان 225 میلی لیتری تولید می کنند و قهوه را می توان با انتخاب برشته تیره تر یا با افزایش زمان دم کردن، قوی تر کرد و دستگاه های اسپرسوساز بین 375 تا 520 میلی گرم کافئین در هر 225 میلی لیتر تولید می کنند.