دستگاه بچینگ نیم متر در عرض یک دقیقه 1 تن ملات می سازد

تهیه بتن آماده در محل ساخت و ساز فرآیندی زمان بر است و شما می توانید هزینه ساخت و ساز خود را با استفاده از بچینگ پلانت برای پروژه خود کاهش دهید و هر بار بتن در محل تولید می شود و زمانی که از دستگاه بچینگ نیم متر استفاده می کنیم تولید و تحویل در چند دقیقه انجام می شود و تولید بتن خود را مطابق با الزامات تنظیم کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید و چندین مزیت وجود دارد که کارخانه بچینگ بتن برای کارگران ساختمانی ارائه می دهد:

اختلاط مواد خام با فناوری تولید پایدار و پیشرفته، با استفاده از کنترل کامپیوتری، اندازه گیری دقیق، آزمایش به معنای کیفیت کامل، پایدار و قابل اعتماد، استحکام بالا غنی، در نتیجه سطح کیفیت ساخت و ساز ساختمان (سازه) را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

دستگاه بچینگ نیم متر
واحدهای ساختمانی از ایستگاه های اختلاط تجاری استفاده می کنند، سرعت ساخت و ساز افزایش می یابد، تجهیزات، قفسه ها، لوله ها، قالب ها و سایر هزینه های اجاره گردش مالی کاهش می یابد و صاحبان واحدها می توانند چرخه ساخت و ساز را کوتاه کنند، ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند.
با توجه به کیفیت پایدار و قابل اعتماد کارخانه اختلاط تجاری، واحد طراحی می تواند از “تیر چربی”، “ستون چربی” و “صفحه سنگین” با توجه به طراحی ایستگاه اختلاط اجتناب کند.
ایستگاه اختلاط مخلوط با استفاده از افزودنی های فعال معدنی (سرباره و خاکستر بادی و افزودنی و غیره) می تواند عملکرد طولانی مدت بتن ضد آب، ضد یخ، ضد ترک خوردگی و مقاومت در برابر سایش را تا حد زیادی بهبود بخشد و عمر مفید ساختمان را بهبود بخشد.
سازمان ساخت و ساز را بهبود می بخشد، شدت کار را کاهش می دهد، هزینه های مدیریت ساخت و ساز، دشواری فنی و ریسک کیفیت را کاهش می دهد.
هدف اصلی استفاده از این گیاه تولید بتن همگن و یکنواخت است و کارخانه باید بتن را به طور پیوسته در دسته های یکی پس از دیگری به همان نسبت تولید کند و بر اساس میکسرها و مکان، انواع مختلفی از بچینگ پلانت موجود است که هر کدام با ویژگی ها و کاربردها در زیر توضیح داده شده است.