حراجی پالتو چرم و خز بازیگر معروف رکورد شکست!

همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

یک مخالف ممکن است به شما بگوید: “پالتو چرم و خز یک شخصیت نیست” – و با این حال هنوز یکی از تنها لباس هایی است که تا به حال نزدیک شده است. و اگر جایی وجود داشته باشد که بیشتر اوقات چنین است، آن شهر نیویورک است.

فقط از سلبریتی‌های چرمی‌پوشی که این هفته رویای خود را در آنجا زندگی می‌کنند بپرسید: دنیل رادکلیف در اولین نمایش  یک ژاکت براق پرادا با سرآستین‌های بافتنی آجدار به تن کرد.

شهر نیویورک، لباس بسیار ساده خود از یک تی شرت مشکی و شلوار جین مشکی را به یک ظاهر شبانه کاملاً مناسب تبدیل کرده است.

پالتو چرم

وینستون دوک برای اکران اخیر فیلم Black Panther: Wakanda Forever در نیویورک در سنگر جان وارواتوس که از نظر فنی سایه عمیقی از نیروی دریایی به نام “آبی کادت” در نیویورک است، کمی اکتان بالاتری داشت…اما یقه یقه اسکی مشکی و سیم گرد. سایه‌های فریم هنوز هم آن را در این موضوع قرار می‌دهند.

سپس کیتی هولمز، یک کمد باورنکردنی، که ست پیراهن-شلوار پوست گوساله خیتی او نه تنها برای یک دکمه چرمی محکم، بلکه شاید یک شلوار همسان سرمایه گذاری می کند. همه لباس هایی هستند که به لطف یک کت بسیار جذاب تبدیل به لباس می شوند.

یک کاپشن چرمی مشکی همیشه می‌تواند کمی تاثیرگذار باشد، اما اجازه ندهید که شما را نگران کند. فقط به یاد داشته باشید، اکنون که در فصل پایانی فصل هستیم، زمانی که دما در حال کاهش است، تقویم اجتماعی شما در حال انباشته شدن است و به چیزی برای پوشیدن آن نیاز دارید.

بنابراین، مطمئناً، حتی اگر یک کت چرمی مشکی دقیقاً یک شخصیت نباشد، بدون شک می تواند یک لباس باشد. این علامت شماست.

 

  • منابع:
  1. Welcome to the Black Leather Jacket Parade