ترکیبات ناشناخته در ماکارونی فرمی را بشناسید!

پاستا یک غذای محبوب در سرتاسر جهان است و فرمولاسیون های مختلفی برای بهبود مشخصات غذایی آن ایجاد شده است. سمولینا با محتوای پروتئین و گلوتن بالا به عنوان ماده خام ایده آل برای تولید ماکارونی فرمی شناخته می شود.

هنگامی که از مواد خام جایگزین استفاده می شود، درک رابطه بین متغیرهای فرآوری و کیفیت ماکارونی به منظور بهینه سازی طراحی مجدد فرآیند تولید بسیار مهم است. هدف این بررسی: بررسی چالش‌های اصلی فرآیند تولید ماکارونی، برجسته کردن متغیرهای فرآوری که بیشتر بر کیفیت ماکارونی تأثیر می‌گذارند و عوامل ناشناخته‌ای را نشان می‌دهد که بر فرآیند تولید ماکارونی تأثیر می‌گذارد و نیاز به مطالعه دارد.

پس از بررسی اجمالی بیست سال گذشته تحقیقات در بخش ماکارونی، تعامل رابطه بین متغیرهای پردازش و کیفیت ماکارونی، همراه با نوآوری های اصلی پیشنهاد شده برای هر مرحله از پردازش ماکارونی مورد بررسی قرار می گیرد.

تجزیه و تحلیل همه متغیرهای درگیر در فرآیند و تأثیر آنها بر یکدیگر چگونگی بهینه سازی پارامترهای خاص را برای اطمینان از تولید ماکارونی با ویژگی های مورد نظر روشن می کند.

پاستا به دلیل ارزش حسی و تغذیه ای، راحتی و تطبیق پذیری یکی از رایج ترین و محبوب ترین غذاهای اصلی است. گزارش شده است که سالانه حدود 14.3 میلیون تن ماکارونی در سراسر جهان تولید می شود. تولید کننده اصلی ایتالیا و پس از آن آمریکا، برزیل، ترکیه و روسیه است.

ایتالیایی ها با 23.1 کیلوگرم سرانه در سال، عمده مصرف کنندگان ماکارونی هستند و پس از آن تونسی ها، ونزوئلایی ها و یونانی ها قرار دارند. طبق قوانین ایتالیا، «ماکارونی خشک» باید با آب و گندم دوروم یعنی بلغور، بلغور درشت، یا بلغور سبوس‌دار تولید شود.