ام دی اف سه میل خام بهترین ابزار مهندسی شده برای منازل

زمانی که پانل‌های ام‌دی‌اف محصول جدیدی برای ساخت درب‌های داخلی بودند، به اندازه چوب جامد معمولی قوی نبودند، اما می‌توانستند آن‌ها را با قیمت‌های کمتری پیدا کنید و با این حال، توسعه سریع تولید و فناوری قبلاً به نقطه‌ای رسیده است که ام دی اف سه میل خام قابل اعتمادتر و ارزان‌تر است و به همین دلیل است که مبلمان با بسته بندی مسطح بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند و چرا تولید کنندگان بیشتری از چوب مهندسی شده استفاده می کنند.

توسعه فناوری این مواد جدید باعث ایجاد انواع صنایع جدید، از جمله خدمات مونتاژ و تحویل بسته تخت و جوامع پرشور هکرهای بسته تخت شده است و از نظر تئوری، این ماده ای است که از موم و بقایای مخلوط رزین و الیاف حاصل از برش چوب جامد ساخته شده است و ام دی اف نسبت به تخته سه لا سازگارتر و فشرده تر است (اما نه زمانی که در ابتدا به عنوان یک محصول ارائه شد).

ام دی اف سه میل خام

درهای ام دی اف چند سال پیش از دوام کمتری نسبت به چوب جامد استفاده می شد، اما به دلیل پیشرفت در تکنولوژی و تولید، تخته های ام دی اف با کیفیت بالا و اکنون به اندازه چوب واقعی مقاوم هستند و چوب مهندسی شده بسته به اندازه، قوام، نوع چسب و نوع الیاف به چندین کلاس تقسیم می شود.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، در این شرایط برنده مشخصی وجود ندارد. اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید ام دی اف ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد زیرا به شما کنترل بیشتری بر زیبایی و طراحی می دهد.

اما اگر می خواهید کمد بزرگ و محکمی داشته باشید که بتواند لباس های زیادی را در خود جای دهد، قفسه های چوبی جامد ضروری هستند , علاقه مندان به مبلمان و طرح های کلاسیک که مایلند تا زمانی که پروژه های ایده آل آنها محقق شود، هزینه بیشتری بپردازند، چوب طبیعی را نیز گزینه خوبی می دانند.